DTS – Σύστημα Αποσυμπίεσης Σπονδυλικής Στήλης.

Η Οσφυαλγία είναι το πρώτο αίτιο παραπόνων των ανθρώπων στις ανεπτυγμένες χώρες, προσβάλλοντας το 80% του πληθυσμού μία φορά ή περισσότερες . Αρκετά συχνό είναι επίσης και το αυχενικό σύνδρομο, ιδιαίτερα σε άτομα που περνούν πολλές ώρες σε υπολογιστή.

Όλα τα παραπάνω προβλήματα συχνά σημαίνουν απώλεια της κινητικότητας της σπονδυλικής στήλης, υποχρεώνοντάς σας να αποβάλλετε από την καθημερινότητά σας, πράγματα και δραστηριότητες που δεν θα θέλατε να στερηθείτε. Οι συνηθισμένες μέχρι τώρα μέθοδοι θεραπείας για προβλήματα που αφορούν τον Αυχένα και την Μέση είναι: παυσίπονη φαρμακευτική αγωγή, κλασσική φυσικοθεραπεία, manual, βελονισμός, ξεκούραση στο κρεβάτι. Και εάν όλα αυτά αποτύγχαναν, προτείνεται χειρουργείο. Αυτά είναι τα άσχημα νέα.

Τα καλά νέα είναι το Σύστημα DTS!!!

Το Triton DTS είναι από τα πιο προηγμένα και εξελιγμένα συστήματα έλξης και αποσυμπίεσης της Σπονδυλικής Στήλης που κυκλοφορούν στην παγκόσμια αγορά.  Η ελεγχόμενη ηλεκτρονικά έλξη υπό συγκεκριμένη γωνία δρα αποσυμπιέζοντας την σπονδυλική στήλη. Είναι η μόνη συσκευή με ενσωματωμένο BIOFEEDBACK (συσκευή επανατροφοδότησης) όπου ανιχνεύοντας το μυϊκό σπασμό και ρυθμίζοντας αυτόματα την τάση της έλξης, εξαλείφει τον κίνδυνο τραυματισμών και υποτροπής.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΣΠΟΝΔΥΛΙΟΥ ΔΙΣΚΟΥ?

Η μη χειρουργική αποσυμπίεση της σπονδυλικής στήλης είναι μια επαναστατική νέα τεχνολογία που χρησιμοποιείται κυρίως για τη θεραπεία τραυματισμών δίσκου στον αυχένα και στην οσφύ. Αυτή η επιλογή θεραπείας είναι πολύ ασφαλής και χρησιμοποιεί τον καθαρισμένο ιατρικό εξοπλισμό  για την εφαρμογή αξονικών δυνάμεων απόσπασης της προσοχής στις δομές της σπονδυλικής στήλης με ακριβή και διαβαθμισμένο τρόπο. Η απόσπαση αντισταθμίζεται από κύκλους μερικής χαλάρωσης. Αυτή η τεχνική της θεραπείας αποσυμπίεσης της σπονδυλικής στήλης, δηλαδή η εκφόρτωση λόγω της διάτασης και της επαναφοράς, έχει δείξει την ικανότητα να διαχωρίζει απαλά τους σπονδύλους ο ένας από τον άλλο, δημιουργώντας ένα κενό μέσα στους δίσκους, κάτι στο οποίο  που στοχεύουμε.

Η αρνητική πίεση μπορεί να προκαλέσει την απόσυρση του δίσκου με κήλη ή διόγκωση στο εσωτερικό του δίσκου και εκτός της ρίζας των νεύρων, του σάκου ή και των δύο. Συμβαίνει μόνο μικροσκοπικά κάθε φορά, αλλά σωρευτικά, τα αποτελέσματα είναι αρκετά εντυπωσιακά.

Οι κύκλοι αποσυμπίεσης και μερικής χαλάρωσης, σε μια σειρά επισκέψεων, προωθούν τη διάχυση υγρών νερού, οξυγόνου και πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά από το εξωτερικό των δίσκων προς τα μέσα. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες επιτρέπουν στις ίνες σχισμένων και εκφυλισμένων δίσκων να αρχίσουν να επουλώνονται.

Η θέση στο κρεβάτι, οι ιμάντες και η γωνία της γενικής κατασκευής επιτρέπουν στον Φυσικοθεραπευτή σας να ασχοληθεί αποκλειστικά με τον πάσχον σπονδυλικό δίσκο. Όταν αισθανθείτε άνετα στο DTS, το computer που ελέγχει τον προγραμματισμένο μηχανισμό της έλξης θα αρχίσει να ασκεί ήπιες διατατικές δυνάμεις στo στοχευμένο σπονδυλικό επίπεδο της θεραπείας.. Ο χρόνος της Θεραπείας είναι συνήθως 20 λεπτά στις πρώτες μία-δύο συνεδρίες. Μετά ο χρόνος αυξάνεται από τον φυσικοθεραπευτή μέχρι το διάστημα των 30 λεπτών ανά συνεδρία. 15 συνεδρίες πρέπει να γίνουν τουλάχιστον για ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα. Οι περισσότεροι ασθενείς αναφέρουν μια ήπια και απαλή αίσθηση διάτασης στην μέση και τους γλουτιαίους. Tο DTS είναι μια απλή και άνετη διαδικασία και οι ασθενείς κατά την διάρκεια της θεραπείας έχουν μια αίσθηση ευφορίας, ανακούφισης και χαλάρωσης. Πολλοί μάλιστα από τους ασθενείς μπορεί και να αποκοιμηθούν.

Κλινικές έρευνες.

Μελέτες σχετικά με την αποσυμπίεση της σπονδυλικής στήλης έδειξαν μεταξύ ενός ποσοστού επιτυχίας 71-90% με μία μελέτη που ανέφερε την άμεση επίλυση των συμπτωμάτων στο 86% των εμπλεκόμενων συμμετεχόντων.

Σε ένα πρόσφατο άρθρο περιοδικού με τίτλο Ορθοπεδικές Τεχνολογικές Επισκοπήσεις με τίτλο Χειρουργικές Εναλλακτικές: Σπονδυλικής Αποσυμπίεσης, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 86% των 219 ασθενών που ολοκλήρωσαν τη θεραπεία ανέφεραν άμεση καταστολή των συμπτωμάτων ενώ το 84% των ασθενών παρέμεινε χωρίς πόνο 90 ​​ημέρες μετά τη θεραπεία. Τα ευρήματα των φυσικών εξετάσεων παρουσίασαν βελτίωση στο 92% των 219 ασθενών και παρέμειναν άθικτα στο 89% αυτών των ασθενών 90 ημέρες μετά τη θεραπεία.

Ένα άλλο άρθρο στο Journal of Neurological Research ανέφερε ότι η σπονδυλική αξονική [σπονδυλική] αποσυμπίεση ήταν επιτυχής στο 71% των 778 περιπτώσεων. Το ποσοστό επιτυχίας κυμαινόταν από 73% για ασθενείς με ένα μόνο κήκο δίσκο. Ήταν 72% για τα άτομα με πολλαπλούς δίσκους κήλης.

Κλινικές ενδείξεις για τη Θεραπεία Aποσυμπίεσης Σπονδυλικής Στήλης
Αυχεναλγία ή Οσφυαλγία από πρόπτωση, προβολή ή κήλη μεσοσπονδυλίου δίσκου και πίεση νευρικής ρίζας
Δισκογενής πόνος, λόγω αρθρίτιδας κι εκφύλισης του δίσκου
Αρθρικός πόνος, λόγω ανωμαλιών αρθρώσεων Facet
Εκφυλιστική σπονδυλο-αρθροπάθεια
Μειωμένη κινητικότητα της σπονδυλικής στήλης
Πόνος λόγω σπονδυλόλυσης/ ή και σπονδυλολίσθησης
Οσφυαλγία μη εξακριβωμένης αιτιολογίας
Οσφυαλγία μετά από χειρουργική επέμβαση στη σπονδυλική στήλη (Failed back surgery).

Aποτελέσματα

• Αποφορτίζει τον δίσκο
  • Ανακουφίζει την πίεση στο νεύρο
  • Διατείνει  συνδέσμους, μύες και θυλάκους
  • Μειώνει τον μυϊκό σπασμό
  • Μειώνει την φλεγμονή

Πλεονεκτήματα

Το σύστημα αποσυμπίεσης Triton DTS προσφέρει:

• Άνετες, ανώδυνες και αποτελεσματικές θεραπείες στην αντιμετώπιση του πόνου μιμούμενο την χειροπρακτική εμπειρία και προάγει την λειτουργική αποκατάσταση του ασθενούς ήδη από τις πρώτες συνεδρίες.
  • Διαδοχικά βήματα τάσης που παρέχουν ασφάλεια και άνεση στα οξεία περιστατικά.
  • Αυτόματες διαβαθμίσεις ταχύτητας κατά την διάρκεια της θεραπείας.
  • Έλξη με κλίση, ταλάντωση και προοδευτική αύξηση εύρους τροχιάς.
  • Στατικές, διακοπτόμενες και διαλειμματικές δυνατότητες έλξης.